28. april 2009

Ennå et konfirmasjonskort...




Her er et konfirmasjonskort til. Denne gangen laget på bestilling. Konfirmanten er veldig glad i solsikker, så da måtte jeg jo lage et kort med en solsikke på :)
Jeg har brukt papirer fra Basic grey og Graphic 45. Solsikken har jeg tegnet på frihånd, og jeg har sydd med symaskinen rundt sirkelen.
Stemplene er fra Kreativ Hobby sin egen design. Gratulerer stempelet er stemplet på en gammel bokside. Ellers har jeg brukt diverse knapper, blomster og litt vokset bomullstråd.
Det er ikke ofte jeg pynter kortene inni, men dette kortet fikk litt pynt der også.

Så da håper jeg konfirmanten blir fornøyd :)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld...

Klem Carina

2 kommentarer:

  1. Very beautiful card, Carina, the inside looks gorgeous too, beautiful colours, thanks for the inspiration!
    Hugs, Alina

    SvarSlett
  2. Minst like produktivt her også ser jeg! Elsker den boomsten/sola. Utrolig kreativ!

    Ha en flotters dag og en herlig helg

    Klem
    Maria

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin