1. august 2009

Fortsatt god sommer :)





Selv om det ikke har skjedd så mye i bloggen i det siste, så har jeg likevel vært veldig produktiv.
Jeg har laget mye i hele sommer, men ikke rukket å legge det ut. Men skal bli flinkere nå i august...

Her er en eggekartong jeg har pyntet.
Dette er en liten gave til et vennepar med to barn, og innholdet falt i smak hos de minste :)
Eggekartongen er av størrelse XL(da blir det god plass til kinder egg)
Inspirasjon til denne har jeg fått hos Bibbi
Papirene og rub-ons er fra Melissa Frances, sommerfugl er fra Karen Marie klipp, stempler er fra Kreativ Hobby sin egen design. Ellers har jeg brukt blingswirls og blomster fra Prima(blomstene har fått en dusj med Glimmer Mist-Pearl), en del mulberry roser, tags, charms og litt vokset bomullstråd.

Nå skal jeg skynde meg ut og male huset, for endelig er det vær til det!
Ønsker deg en flott august helg :)

Veldig koselig at du er innom bloggen min, og jeg setter stor pris på alle kommentarer :)

Klem Carina

3 kommentarer:

  1. Absolutely lovely, Carina! I've missed you and your beautiful creations!
    Hugs, Alina

    SvarSlett
  2. Gorgeous project and fabulous matching card!... what a great idea, so pretty :)

    Hugs
    Carol x

    SvarSlett
  3. DRITSTILIG!!! :O

    Nå fikk jeg grådig lyst på Kinderegg. XD

    Daniel

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin