4. mai 2010

Easelcard
















Dette er et bursdagskort jeg har laget til ei god venninne av meg som nettopp var 35-år.
Synes dette oldisparet er så kult, og måtte bare bruke det på kortet til henne :)
Jeg har brukt papirer fra Maja Design.
Motivet er malt med Distress ink refiller. Oldisparet samt tekst stemplene er fra Kreativ Hobby sin egen design!
Ellers har jeg brukt mye blomster og diverse pynt.
Er det noe du lurer på er det bare å spørre.

Takk for at du er innom bloggen min, og mange tusen takk for alle hyggelige kommentarer.
Ønsker deg en strålende dag :)
Klem Carina

Prøver meg på litt engelsk også... ;)

This is a birthday card to a good friend og mine. She just turned 35 years.
I love this "oldis" rubber stamp. So funny to use on this card.
The images is painted with Distress ink refills.
Papers from Maja Design.
All the rubber stamps are from Kreativ Hobby.

Thanks for all your sweet comment, I really appiciate it :)
I wish you all a wonderful day.

Hugs, Carina

4 kommentarer:

  1. Herlig easelcard dette! Masse humør og moro i det :-)
    Flotte farger og detaljer også.
    Tusen takk for sykehilsen, det varmet godt. Aldri gøy å være sengeliggende, men det er heldigvis sjelden.

    Ha en fin kveld!
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. This is so fun!! Great card, Carina!!!
    Hugs, Peet

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ha ha, for et kult motiv!
    Masse fint i bloggen din, så her legger jeg meg til som følger.
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  4. Nydelig kort Carina :)
    Du er jo blitt sååå flink til å male med distress, kjempefin finish!!!
    Ønsker deg en fiiin helg.
    Sommerklem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin