6. oktober 2012

Verdens kortlager dag og nye stempler :)

 Bli med på helgens utfordring hos Kreativ Hobby :) Det er tre ulike konkurranser, og mulighet for flotte premier. En av oppgavene er en skisse.
 Og slik ble min tolkning av skissen :) Papirene er fra BoBunny. Tekststemplene er nye i dag og er fra Kreativ Hobby :) Motivet er også et stempel fra KH. Jeg har brukt spellbinders dies på motivet. Sommerfuglene er en MS punch. Ellers har jeg brukt litt hug snug som jeg har malt med Distress ink, noen roser og litt glitterlim.

Takk for at du er innom bloggen min :) Koselig med alle kommentarer, det setter jeg stor pris på.
Jeg ønsker deg en flott helg!

Klem Carina :)

1 kommentar:

  1. Et koselig kort.
    Og den teksten var jo kjempestilig.
    Ha en god scrappelørdag.

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin