21. juni 2008

Børste støv her...




Nå var det virkelig på tide å børste litt støv av
denne bloggen... :)
Har egentlig laget mye siden sist, men vært litt
dårlig på å legge noe ut her på bloggen min.
Det siste jeg har gjort er å lage en 6-kantet eksplosjonsboks
til ei jeg går i kor sammen med. Hun giftet seg
for ei uke siden, og jeg fikk i oppbave å
lage denne fra hele koret.
Disse papirene fra MM(love story) har jeg hatt lenge
uten å klare å bruke dem, men endelig så
passet de perfekt til noe jeg laget.
Alle stemplene jeg har brukt er
stempler fra Kreativ Hobby.

4 kommentarer:

  1. Denne boksen er alldeles nydelig, Carina :-)
    Klem fra Mariann

    SvarSlett
  2. Hei.

    En utruli flott boks, Carina. Er det noen plass det går ann å se hvordan dere lager di?? Hadde vært gøy å prøve :)

    SvarSlett
  3. så utrolig lekker! har studert den 'Frida' boksen din mange ganger! utrolig lekre alle sammen!

    SvarSlett
  4. Jätte fint! Vilken bra idé. Finns det någon mall på kortvikningen. Skulle gärna vilja kunna göra ett själv.

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin