28. oktober 2008

Mitt kort-o-mania bidrag denne uken :)


Jeg leverte for 1.gang inn et kort til en konkurranse på nettet. Kort-o-mania(på scrapping.no)
....Og jeg VANT :) Dette er jo bare deloppgave 4 av 12, men det var moro likevel...
Det var jo helt utrolig, og veldig moro. Oppgaven var å lage et kort som ikke var firkantet, og som inneholdt minst 5 knapper.
Kortet er levert til Kreativ Hobby, og er å finne i butikken der.

Ha en fin dag, og har du lyst til å legge igjen en kommentar så er det koselig :)

2 kommentarer:

  1. Hei Cala!

    jeg er nesten nød til å kommentere her også. Ble helt forelsket i kortet ditt. Gratulerer så mye med 1. plassen! Håper du blir med resten av konkurransen og gleder meg til å se hva mer du lager

    PS: se i bloggen min

    Klem fra
    Maria

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse med 1. plass. Kortet er kjempestilig og tøft.

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin