7. januar 2009

Oppskriftsbok...






For et år siden lånte jeg mamma og pappa sin oppskriftsbok, og så at den absolutt trengte en fornyelse...
Den var blitt fillete og bestod av mange løse deler etter flere års bruk.
Så jeg kjøpte et album 8x8 og satt inn ekstra plastlommer.
De første sidene begynte jeg på i januar i fjor, men meste parten har blitt til i løpet av høsten.
Alle oppskriftene er skrevet på datan og printet ut på bazzil. Jeg har brukt mye symaskin og embossing. Ellers så har jeg brukt mange ulike papirer og pynt.
Så på julaften fikk de en splitter ny scrappet oppskriftsbok. De ble utrolig glade for gaven, så dat var jo veldig moro :)
Jeg har ikke fyllt den helt opp, men de kan ønske seg flere oppskrifter til bursdager fremover...
Jeg scrappet 20 sider til jul, og her er bilder av noen av sidene.
Takk for at du er innom bloggen min :)

1 kommentar:

  1. Så nydelig oppskriftsbok du lagde til foreldrene dine! Utrolig fin og kreativ gave.

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin