28. mars 2009

2 nye bursdagskort....




Her er 2 bursdagskort jeg har laget :) Og denne gangen til menn... Det er som oftest damer og jenter jeg lager kort til, så det var en liten utfordring...
Menn eller ikke, de lekre Mulberry papirrosene klarte jeg ikke å styre unna denne gangen heller.
Det blå kortet er laget med papirer fra MME- Wild Aspargus... Jeg synes de er så flotte.
Jeg har endel papirer som jeg kjøper fordi de er så lekre, men jeg bare ser på de ;) Men endelig tok jeg "mot" til meg å klippet i de...
Tallet 43 har jeg kuttet ut på cricut maskinen min. Ellers har jeg brukt bling swirls fra Prima, Mulberry roser og rub-ons fra Melissa Frances.

På det brune kortet har jeg brukt papirer fra Adornit-families forever collection.
Bling swirls fra Prima og blomst fra Prima. Ellers noen blomster fra Sverige.
Diverse bling, knapper og bånd. Stempel fra Kreativ Hobby sin egen design.

Takk for at du er innom bloggen min og titter. Veldig koselig hvis du har lyst til å legge igjen en kommentar...

Ønsker deg en riktig fin helg, og håper vi får vår snart...(Blir litt sprø av all denne snøen)

2 kommentarer:

  1. Begge disse kortene var utrolig flotte! Fine og duse farger... akkurat slik jeg liker det!
    Kjempeflott!

    SvarSlett
  2. absolutely wonderful card, Carina, I love it!
    hugs, Alina

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin