4. juni 2009

Beste ønsker for dagen...





Her er et kort jeg har laget på bestilling for mine foreldre.
Kortet er A4 brettet i to, så det er ganske stort.
Selve bildet på forsiden er printet ut på bazzil.
Jeg har brukt papirer fra K&Company-blue awning(igjen...)
Stempel fra Kreativ Hobby.
Ellers har jeg brukt mye blomster. Mulberry roser bestilt fra Thailand. Blingswirls og blomster fra Prima.
Tags fra Panduro og klistremerke fra Melissa Frances.
MM tiny alphas og swarowskikrystaller.
Jeg har brukt punchen fra Martha Stewart og sydd en del på symaskinen.
Konvolutten inni er kuttet ut på cricut maskinen.

Ønsker deg en strålende dag :)

Klem Carina

10 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous, thanks for the inspiration! It looks perfect also inside!
    Hugs, Alina

    SvarSlett
  2. Åj - så mye du lager om dagen :)
    (jeg må få tid til å lage noe snart igjen...sukk)
    Nydelig kort i litt uvanlig størrelse - veldig forseggjort med pynting både inni og utenpå. Og det er alltid koselig å ha bilde på kortet til mottakeren. Da blir det mer personlig. De arka er fremdeles og vil alltid være til å spise opp.
    Delikat pyntet!

    (...PS! Det her er jo scrapping Carina *smil* - A4 str er omtrent som lettersize *tommel opp*)

    SvarSlett
  3. Ååå så flott kort!
    Lekkert gjennomført på alle sider!
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Du er rååå altså, synes alt du lager er helt fantastisk!!

    SvarSlett
  5. For et flott kort, morsomt med konvolutten! Jeg er virkelig Imponert av alle de nydelige kortene du lager, inspirerende og fasinerende for en nybegynner som meg :-D

    Takker også for koselig kommentar på pyramidekortet mitt, det satt jeg stor pris på.

    Ha en flott dag!

    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Først, tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)

    For en nydelig og spesielt kort du har laget. Virkelig flott med bildet på utsiden. Lekkert pyntet fra ende til "slutt". Nydelige ark!

    Ha en flott kveld!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  7. Fy flate! :O

    Det var utrolig kult, og utrolig flott! :P

    Mvh
    Daniel

    SvarSlett
  8. Hi, dear friend! My name is Nika. I am from Russia! I realy like your blog! You do beautiful cards! I LOVE your blog! I will glad if you can e-mail me zn4hisglory4@gmail.com May be we can be a friends! You can see my blog too. Thank you. From Russia Nika

    SvarSlett
  9. Alltid like moro å se alt det fine du lager :-)

    SvarSlett
  10. For noen lekre saker du lager:=) Dørskiltet under her var skikkelig flott og kreativt!

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin