11. august 2010

Et av sommerens store høydepunkt :)

Her er noen bilder fra sommerens store høydepunkt.... I alle fall for meg :)










En smule nærvøs før jeg skal synge ;)














Rein Alexander har hatt konserter i Stavern i hele juli, og jeg har vært så heldig at jeg har fått være med som gjest.
Lokalavisa vår etterlyste lokale "talenter" til å være med å synge på showet en kveld iløpet av sommeren. Jeg fikk en invitasjon til å være med, og den 13.juli var altså min kveld.
Jeg sang en solosang først. Jeg valgte "My heart will go on" for det er en av mine favoritter.
Etterpå fikk jeg æren av å synge duett med Rein :) Det var stort!
Vi sang "The Prayer."
Så her er altså ingen bilder av scrappede prosjekter(Men kan garantere at det blit et par LOer av disse bildene seinere ;) men flere bilder fra konserten....
Tusen takk til min gode venninne Line for alle bildene ;)


Takk for at du er innom bloggen min! Ønsker deg en strålende dag fortsatt.
Det er overskyet og regner litt her i Larvik i dag, så det er et perfekt scrappevær :)

Klem Carina











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin