17. januar 2012

You make me smile :)

 Jeg har kost meg med å lage et kort med de nyeste papirene til Pion Design!! De er bare så utrolig vakre at det nesten er vanskelig å klippe i de ;) Motivet er mitt favorittmotiv fra Magnolia. Masse detaljer å male, men synes hun er så søt :) Tekststemplet er fra Kreativ Hobby. Jeg er veldig glad i slike små tekster som får plass her og der. Motivet er stanset ut med Spellbinders.
Ellers her jeg brukt litt av hvert av pynt. En vakker blonde jeg har kjøpt på den lokale sybutikken her i byen, en tags, litt osteklut, roser i ulike størrelser og frimerker og sommerfugler som er klippet ut av mønsterarket.
Et par halvperler både her og der.
En liten hjerte charms som jeg har festet i båndet. Båndet er Hug snug som jeg har fuktet og krølla sammen for å få en skrukkete effekt :)
Motivet er malt med Distress ink refillflasker og puter på 300gr akvarellpapir.
Fargene jeg har brukt er:
Hud: Tattered rose og vintage photo
Hår: Walnut stain og antique linen
Sko: Black soot
Kjole, sokker og blomst: Iced spruce
Sommerfugler: Har blandet en rosa farge av flere ulike farger...
Blomsten i håret har fått et lag med Crackle accent og sommerfuglene og borden på kjolen har fått litt glitterlim.
Takk for at du er innom bloggen min! Jeg er veldg takknemlig for alle kommentarene som kommer.
Ønsker deg en flott dag!

Klem Carina :)

4 kommentarer:

  1. Kära Carina!
    Nu var det ett litet tag sedan jag var här.
    Och du har gjort så otroligt mycket vackert.
    Detta kortet är ju en riktig 10 poängare.
    Vackert målat och dekorerat med så mycket vackert så är det bland det ljuvligaste jag har sett.
    jag älskar att komma till din blogg och få se allt det vackra.
    Tack Carina för all inspiration som du ger mig.
    Kramar Camilla

    SvarSlett
  2. Woww this is absolutely stunning Carina! Such a gorgeous one!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. 10 poeng fra meg også! Likte rufsete kanter, søm og pynt! Motivet er nydelig farget.
    God helg!
    Ida

    SvarSlett
  4. Nydelig kort!! Elsker den blåfargen du har brukt :)
    Veldig søtt møtiv også. Hva gjør du for å få sånn skygge på kjolen?

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin