19. februar 2012

Nytt kort med Angeleyes {DT-Kreativ hobby}



Her kommer et kjapt innlegg fra meg i dag. Her er et kort som jeg har laget til Kreativ Hobby. Denne gangen et malt Angeleyes motiv. Denne frøkna heter June. Motivet er malt med Distress ink refiller på 300gr akvarellark.
Ellers har jeg brukt de nyeste tekstene til Kreativ Hobby. I kantene rundt motivet har jeg stemplet med Kaffesøl stemplet flere ganger. Ellers er kortet ganske enkelt pyntet med noen papirroser, en tags med litt blonde og litt bomullstråd. En lekker nøkkelcharms fra jeg husker ikke hvor...
Papirene er fra Pion design også denne gangen :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)
Klem Carina

1 kommentar:

  1. SO pretty! Very elegant splashes of color ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin