7. mars 2012

Kort til svigermor :)

Morsdagen er for lengst forbi, men jeg fikk laget et kort til svigermor. Vanligvis får min mamma et kort også, men mine foreldre har vært en mnd på ferie i Portugal, så mamma gikk glipp av et kort denne gangen :) Jeg har brukt noen flotte papirene fra Maja Design. Motivet er fra Magnolia. Det er malt med Distress ink refiller på 300 gr akvarellpapir. Motivet er stanset ut med Spellbinders.
Jeg har brukt en del blomster på kortet, men ellers er det pyntet enkelt med et gammelt frimerke og noen klistremerkebokstaver. Litt Hug snug band som jeg har farget med distress ink, og en gammel knapp.
Jeg har sydd med symaskinen også. Blomsterbuketten som Tilda holder i hånden har fått et lag med Crackle accent.



Koselig at du er innom bloggen min! Legg gjerne igjen et spor etter deg :) takk for mange hyggelige kommetarer, det setter jeg stor pris på.

Ønsker deg en flott dag! Her blåser det i dag, så i dag sitter jeg inne og scrapper med god samvittighet :)

Klem Carina :)

1 kommentar:

  1. Kjempefint kort Carina, litt annerledes farger fra deg:)
    Ha en fin uke:)
    Klem, Merete

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin