9. februar 2009

Bordkort.




Min minste lillebror skal gifte seg i august :) Jippi!
Så da blir det bryllup i Ålesund. Det blir spennende...
Jeg har så vidt begynt på bryllupsgaven, men kan ikke fortelle noe om den her ennå...(Kan jo være noen er nysgjerrige og er innom her..)
Men jeg har vært så heldig at jeg får lov til å lage bordkortene til selskapet.
Her er et forslag... Det blir nok ganske likt, men med andre blomster.
Jeg har brukt tags med litt sløyfebånd, mye glitter, bazzil, glitterark, embosset kantene på tagsen med opalescent, glitterhjerte fra Melissa Frances, charms og blomster fra Thailand :)

Takk for at du er innom bloggen min en tur...
Koselig hvis du legger igjen en kommentar.

Ha en fin uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin