6. februar 2009

Morsdagskort.




Her er et morsdagskort jeg har laget for Kreativ Hobby.
Jeg har brukt stempel fra Kreativ Hobby sin egen design, bølgepapp malt med Distress cracle paint og figurer stanset ut med cricut maskinen. Sommerfuglene er malt med alcoholblekk på glossy kartong og kuttet ut med cricut maskinen :)
Ellers har jeg brukt mønsterpapir og glitter papir.
Det er ikke så ofte jeg pynter kortene inni, men dette kortet fikk også litt pynt der...

Takk for at du er innom bloggen min, og har du lyst til å legge igjen en kommentar så er det hyggelig.

Ha en flott fredag og helg :)

4 kommentarer:

  1. Mydelig kort! Flott ramme og søte sommerfugler!

    SvarSlett
  2. Herlig kort i fantastiske farger, Carina :-) Gleder meg også til tur, og ble jo bare sååå glad for at du og Mariann blir med - jippi!!!

    SvarSlett
  3. Lekkert kort du har laget.....stilig det du har gjort m bølge pappen og crackel paint.
    Takk for koselig meld i bloggen min....
    Ha en fin helg du og..
    klem

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig kort!!
    Flotte farger og kjempefint oppsett!

    Hilsen Merethe

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin