14. november 2008

En LO fra meg :)




LOer er ikke det jeg lager mest av, men her har jeg endelig laget en...
Jeg fikk en utfordring fra min svigerrinne(mais/Mariann) inne på scrapping.no
Dette bildet er et skikkelig øyeblikksbilde av minstejenta og min pappa.
Så det måtte jo bli dette bilde jeg skulle scrappe...
Jeg fikk endel begrensninger i oppgaven. Jeg fikk ikke lov til å ha

bruke blomster, eller å sy. Jeg skulle egentlig kuttet ut alt jeg brukte på cricut maskinen, men jeg gjorde litt som jeg ville også jeg *glis*
Men jeg var veldig heldig å få oppgaven godkjent :)

Til deg som er innom bloggen min: Ha en riktig
fin helg!
takk for at du titter, og koselig om du leggr igjen en kommentar.

1 kommentar:

  1. heisann og tusen takk for hyggelig hilsen i bloggenmin;) denne LOèn var spenstig og leken og ikke minst var bildet i fokus.fortsett med å lage LOèr dette kan du
    ha en flott søndag hilsen inger synnøve

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin