20. november 2008

Gratulerer med dagen Mariann :-)




Min svigerrinne Mariann hadde bursdag 4.november og da fikk hun denne gaven av meg :-)
Vi hadde kjøpt en 4-pack med Knorr bearnaise saus med hvitløk....æsj, den var ikke god... Men boksen var fin å pynte :-)
Så her er resultatet av denne. Så til lørdag blir det scrappe-Oslo tur på oss to :-) Det gleder jeg meg veldig til...
Jeg har brukt papirer fra My Mind's Eye sin serie Laundry line.
Nyyydelige ark med glitter. Stempler fra Kreativ Hobby sin design og div knapper og bånd.

Ha en flott(Og kald...brrr...) torsdag :-)

Takk for at du er innom bloggen min , og koselig hvis du har lyst til å legge igjen en kommentar.

3 kommentarer:

  1. SÅ mye flott du har i bloggen din og ikke minst denne Knorr esken..NYDELIG!
    Ser jo nå at jeg har stemt på flere av dine kort i kortomania. Likte veldig godt gresskar kortet ditt. Kjempeflott og kreativt laget.
    Er det greit jeg linker deg i min blogg..her må man jo følge med :o)
    Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Ønsker deg en flott dag.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  2. tusen takk for hyggelig hilsen i min blogg:)

    denne sause-eska var jo bare lekker.takk for mye insperasjon:)

    klem inger synnøve

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye fint du har laget!!
    Jeg har lagt deg til blogg listen min jeg, slik at jeg kan stikke innom oftere :) Håper det er greit!

    Monika

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin