3. november 2008

Serviettholder :-)




Jeg er så heldig at jeg har en veldig kreativ svigerrinne Mariann/Mais og hun har funnet opp denne ideen med å lage serviettholder selv.
Så nå har jeg laget en slik serviettholder. Denne passer til en liten pakke med kaffeservietter. Da blir det akkurat plass på et bazzilark, så slipper jeg å skjøte.
Jeg har laget denne på bestilling. Hun som fikk den ble så glad for den at hun også ville bestille flere av meg til julegaver.
Jeg har brukt papirer fra Kimberly Polosen- Fiskars. Ellers så er Gratulerer stempelet fra Kreativ Hobby sin design, blomst fra prima, swarowski krystaller, bånd, charms og rondeller.

Takk for at du titter innom bloggen min.
Ha en fortsatt fin mandag :-)

4 kommentarer:

  1. åh den ble jo nydelig!
    flink du er :)

    SvarSlett
  2. For en utrolig god idé. Den er kjempefin. Nydelige farger og vakkert pyntet.
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Denne ble helt nydelig!! God ide!

    SvarSlett
  4. Takk for varmende ord *smelt*
    Fiskars arka gjorde seg veldig her.
    Nydelig servietteske og søt pynt rundt lysa.
    Stilig sånn du hadde "skjært" ned i midten på serviettesken.
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin